mariannebrinkopreis.reismee.nl

Snorkelen met de Beverly Hilbillies

Vandaag was, althans voor mij, een vroegertje. Drie uur in de nacht was ik klaar wakker. Dan maar mijn bed uit. De krant lezen op de iPad, Wordfeud met mijn moeder en lezen op mijn ereader. Ik heb al gedoucht als de goegemeente ook besluit het bed te verlaten.

We ontbijten en om 09.00 uur hebben we een afspraak met de hostess die ons e.e.a. gaat vertellen over Bonaire. Ik heb niets gehoord dat ik nog niet wist.
Bij de duikschool kopen we een penning om te mogen snorkelen en die ons gratis toegang verschaft tot de Washington Slagbaai National Park.

Dan komt iemand van Avis ons ophalen en om ons naar de luchthaven te brengen naar de carrentals. In the States sta je binnen twee minuten weer buiten, hier stonden we buiten en duurde het wel twintig minuten voor we de sleutel overhandigd kregen.

De mevrouw loopt met ons mee naar onze pick up die we tijdens ons verblijf hebben gehuurd.
Dan gaan we naar Albert Heijn om in te slaan. Niet normaal meer wat wij allemaal meenemen. Carla en ik zaten op de achterbank helemaal ingeklemd tussen de dozen boodschappen. En de rest.....alle drank ( water, bier en wijn, veel wijn) ging in de laadruimte achter de auto.
Als een soort Beverly Hilbillies ( kennen jullie die nog?) reden we door Kralendijk, hilarisch gewoon.

Thuis ruimen we de auto uit en alllllllle kastjes en koelkast in en eten dan snel een broodje. Inmiddels is het twaalf uur en het begint te kriebelen bij mij. Ik wil.....

Snel alle spullen bij elkaar verzamelen en dan gaan. Het is een minuutje lopen naar de zee en oh..... in een woord geweldig. Mijn nieuwe snorkel is perfect en de zee is heerlijk en helder en ik zie weer prachtige vissen. Carla en ik zijn het water niet uit te krijgen. De snorkelsessie herhaalt zich later in de middag en zelfs de boys nemen een kijkje onder water.

Dan hebben we er genoeg van. We beginnen al te verkleuren ondanks dat we al een halve fles zonnebrand gebruikt hebben. We gaan heerlijk relaxen op ons terras. Snoepies, drankje erbij, foto\'s op de iPad zetten. Dat is genieten. By the way, de foto\'s staan op Picasa, zie hier rechts onder.

Vanavond eten we heerlijk op ons terras, stokbroodjes, kaasjes, worstjes, salades. I love it. En dit is pas onze eerste vakantie dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!