mariannebrinkopreis.reismee.nl

On our way

We zitten weer op Schiphol. Na een drukke dag gisteren, hele dag werken, was draaien, de laatste dingen in de koffers proppen en op visite bij Paul de Leeuw in het stadstheater, kunnen we eindelijk relaxen. En lekker lang natuurlijk. We vliegen ongeveer tien uren. Slaappilletje en ik word weer wakker op Bonaire. Tenminste dat hoop ik.

Het waait erg en ik hoop dat onze piloot het toestel recht kan houden. We zullen het zien. Oh ik verheug mij op de eerste snorkelsessie. Als het mee zit gaat dat vandaag nog lukken. We landen ongeveer om 15.00 uur op Bonaire. Het is zes uur vroeger dus hup koffers neergooien snorkel er uit en het water in.

Ik houd jullie op de hoogte.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!