mariannebrinkopreis.reismee.nl

Jetlag en foto\'s

We zijn weer thuis. Om 05.00 uur was ik al weer wakker, ondanks dat ik door mijn slaappil (\"Dokter, ze zijn op. Mag ik nieuwe voor de volgende trip?) heel veel geslapen heb gedurende de bijna twaalf uur durende vliegreis, gisteravond snel in slaap ben gevallen.

Maar ellek nadeel heb ze voordeel: koffers zijn uitgepakt, de eerste was is gedraaid, de tweede zit in de wasmachine en de post heb ik doorgenomen. Twee brieven maar van Post.nl. Logisch dat ze maar drie keer in de week willen bezorgen.

En de foto\'s staan online: https://picasaweb.google.com/mariannebrinkopreis

Het was weer een prachtige rondreis door het zuiden van dit geweldige land. En ondanks dat we ons (lees Chris) voor vertrek toch wel een beetje druk hebben gemaakt om alle commotie in Bangkok, hebben we er niets, maar dan ook helemaal niets van gemerkt.

En morgen beginnen we weer gewoon opnieuw vakantiedagen op te bouwen. Yeah!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!