mariannebrinkopreis.reismee.nl

Wandelen, strand, massage en kapper

Donderdag 31 januari 2013

Een relax dag dus. Om 09.30 uur togen we met een aantal met de benenwagen naar het strand. Het was niet echt weer om te zonnen, maar niet te heet voor een wandeling. We doen er bijna drie kwartier over. We stoppen een aantal keer om foto\'s te maken. Bij het strand aangekomen zien we een wilde zee. Niet uitnodigend om te zwemmen. We nemen nadat we hebben gezien hoe kokosnoten uit een palmboom worden gehaald een taxi terug richting ons hotel.

Maar eerst stoppen we bij een Italiaans tentje. Volgens Mao hebben ze daar heerlijke koffie. Ook de fruitsmoothies zijn heerljk. En wat dacht je van de appelcrumble en de chocoladebrownies, hmmm. We zitten zo bijna anderhalf uur te genieten op het terras.

Vanmiddag hebben we een afspraak voor een massage. Maar omdat we nu al langslopen en er geen klanten in de salon zijn, gaan we nu al. We krijgen eerst een voetmassage. We stoppen onze voeten in een ton met warm water waar allerlei kruiden en fruit in is gedaan. Heel bijzonder en oh zo zalig. We worden op de massagetafel aan alle kanten te pakken genomen, maar oh oh wat is dit heerlijk.

Als laatste volgt een hoofdmassage. Als ik Chris hierna zie met al die massage-olie in zijn haar, lijkt hij Beethoven wel. Snel naar de kapper dus. Die vinden we al snel en voor € 3 wordt Chris weer het heertje. Tenminste dat denkt hij. Hij heeft zijn bril niet bij zich en vraagt iedere keer aan mij of het nog wel goed gaat. Maar ik heb mijn bril ook niet bij me en schudt dus heftig ja.
Nee hoor, zijn haar is goed geknipt en hij ziet er weer uit om door een ring(etje) te halen.

Dan gaan we snel douchen en nog wat drinken in het Italiaans tentje. Dat komt het moment supreme, de gekochte kleding moet worden gepast. Hilarisch, iedereen in zijn boxershort midden in de winkel. Na wat kleine veranderingen wordt alles goedgekeurd en hebben we nog meer overgewicht in de koffer.

We drinken nog wat in de lobby van het hotel en dan is het alweer 19.30 uur. Tijd voor het diner. Met weer een grote groep gaan we voor de derde en tevense laatste maal bij ons favoriete restaurant eten. Ook dit keer een vervloedig acht gangen diner. We hebben weer de grootste pret.

Maar om 22.00 uur is het uit met de pret. Naar bed, naar bed, want voor morgen wordt de wekker om 05.45 gezet. Welterusten!